Studenten - Utspringet

 Mikhail (min äldsta brorsson), Pappa Mikhail , jag och Alexandra 
 
 Mikhail, Pappa, Iréne (svägerska), Håkan (svärfar), Mikael, jag och Mamma Natalia 
 
Håkan, Mikael, jag och mamma
 
Pappa, Håkan, Danil (yngsta brorsson), Max, Mikael, Sofia (brorsdotter), Mamma och Mikhail. 
 
Zahar (min älskade bror), Håkan, Mikael och jag (samt Danil och Max) 
 
Mikael och jag 
 
Mikael, Iréne och jag 
 
Max, Alexandra, jag, Zahar och Mikhai
 
Madeleine och jag innan utspringet
 
 
Alla namn är listade från vänster till höger, senare kommer jag även publicera bilder från flaket och kanske från mottagningen, beroende på vad jag får tag i. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!