Good Mor..Day

Tänkte börja inlägget med godmorgon då jag precis har vaknat, men sen såg jag vad klockan är. Så det räcker med ett hej! :) 
 
Igår gjorde jag inte så mycket, jag var hemma största delen av dagen och strosade runt, städade lite och åt mat. Vid typ 17 så hämtade M mig och vi åkte först och hämtade en möbel och sedan så åkte vi hem till honom. Vi plockade lite och diskuterade. Vid 19 kom hans familj hem till gården efter att ha varit i Norrbotten i 3 veckor (vi åkte ner för 2 veckor sen) och fick sig en överraskning då lägenheten har fått ett ansiktslyft. Pratade lite med dem och vid 22 åkte jag hem. 
 
Planerna idag är inte spikade än, men jag vet att jag ska duscha och tvätta håret och även att jag ska gå igenom mitt smink och se om jag saknar något inför skolstart. Det känns dock sjukt konstigt att skriva skolstart, då jag vet om att jag inte går i skolan längre, nu handlar det om något större, nu ska jag få ett yrke liksom. Vad jag kommer att bli kan jag berätta om en vecka eller så, då jag är helt säker :) 
 
Nej hörrni, nu kanske jag ska kliva upp ur sängen och få något gjort! Hoppas ni som läser får en bra dag :) 
Just nu har jag inga andra bilder än från min Instagram, fy skäms..
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!