Lista

Jag är ju sämst på att blogga. Nej men jag har faktiskt knappt tid, jag går i skolan måndag-fredag och helgen vilar jag upp mig. Egentligen är det världens sämsta anledning men ah, här kommer en lista jag hittat på någon blogg.

 

“Om du fick välja att leva i en TV serie, vilken serie skulle du välja?”

Lätt i Gossip Girl. 

“Vad ville du bli när du blev stor som barn?”

Jag vet inte riktigt, delfinskötare, läkare och militär. 

“Vilken är din favoritdoft?”

Doften när mamma bakar

“Om du var en stor stenbumling, vart skulle du vilja ligga då?”

Oj, haha, på någon skyddad plats.

“Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du vore av det motsatta könet?”

Jag tror att största skillnaden skulle vara alla problem, tror det skulle skilja sig ganska markant 

“Vilket är ditt favoritverktyg?”

Min dator.

“Vad gör du om tio år?”

Hoppas på att vara färdigutbildad åklagare eller advokat, väntar mitt andra barn och nyinflyttad i en nybyggd villa med min kärlek. 

“Vilken är din bästa danslåt?”

Herre vad svårt, något med lagom sving ;) 

“Om du var skitbra på att sy – vad skulle du sy då?”

Mina egna aftonklänningar och starta företag på det

“Hur skulle du hantera det om du vann ca. hundra miljoner kronor?”

Jag skulle nog invistera i en tomt och bygga drömhuset, köpa en bil jag vill ha och invistera i aktier samt spara.

“Vad tycker du om ordet “Hen”?”

Tycker det funkar ibland men jag benämner alltid könslösa saker eller det jag inte vet könet på för "han" 

“Vilket är ditt bästa recept? (mat eller bakning)”

Min cheesecake och mina biskvier 

“Vad tycker du om köttkonsumtion?”

Naturligt, dessutom är jag köttätare så kan inte riktigt föreställa mig världen utan kött. 

“Är du beroende av något?”

Godis och te 

“Vilken musik triggar mest igång din nostalgiska sida?”

PCD, Britney Spears, Tokio Hotel 

“Vad gör dig riktigt förbannad?”

Folk som tror att dem är bättre än andra. 

“Har du något riktigt bra husmorstips?”

Inget jag kommer på nu men jag har småknep som dyker upp i huvudet när jag behöver dem. 

 

Men ja, sen har "någon" lovat att jag ska blogga mer och well, jag kan inte lova men jag ska försöka ;) 

 

 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!