Sämst

Hej bloggen! 
Som ni märkt har bloggens sammanfattningar ekat tomt i veckan, men jag har tänkt att jag lägger ut dem som fattas under idag och imorgon så är vi på banan igen ;) Förresten, Tänk att det bara är TIO dagar kvar till julen, gissa om jag taggar?! Det som dock är lite meh, är att jag fortfarande inte slagit in ALLA paket utan har 4 kvar att slå in, men det är väl bara bra så kan man sysselsätta sig ;) 
 
Idag ska jag iaf iväg på ett möte (OM TYP 10 MINUTER!?!?!) och jag har precis blivit klar med smink och lunch, så ska byta om, packa väskan och ta bussen in till stan (det är -8 grader därav buss) sen blir det att gå lite på stan med min mamma och eventuellt pappa och sen måste det bära av hem, för jag har en del att göra idag. På fredag är det tenta för mig i GT och jag håller alla tummar och tår för att jag ska klara den, annars sker väl inte så jätte mycket under veckan. 
 
Jag kikar in här senare, för nu är det bråttom! 
 
Pepparkakshuset vi gjorde i helgen, egen skiss och allt.
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!