Mycket att göra

God förmiddag! 
 
Just nu är det full rulle här hemma då jag håller på att förbereda inför ikväll då vi får vänner på besök, vi blir inte så många, bara åtta styckna, men kul ska det bli! Inatt var jag uppe till två och pulade i lägenheten, marinerade kött, gjorde efterrätt och planerade. Innan det så var jag till Johanna och fixade nyårsklorna, sen storhandlade vi på Maxi, himla skönt att ha det gjort! Nu i skrivandes stund sitter jag vid barbordet i köket och dricker smoothie och lyssnar på Ed Sheeran, bästa Ed. Under helgen som varit har det hänt lite också, vi har köpt nytt porslin till köket för våra julklappspengar, men våra skåp är EN centimeter för små, alltså på djupet, så himla irriterande, så de flata tallrikarna står för tillfället på barbordet med allt annat och chillar. 
 
När jag är klar här ska jag passa på att fota till bloggen, alla julklappar (eller dem jag hittar/kommer på, de andra är nerpackade och uppe på vind då vi vill spara på de). Sen ska jag förmodligen även fota allt vi köpt på mellandagsrean som är inredningsmässigt. 
 
Sen bör jag duscha och dekorera efterrätten, tvätta lakan, bädda sängen, spela The Sims 4 osv. Så vi får se när vi hörs nästa gång peeps, men blir fotona klara så blir det snart! 
Bjuder på en bild tagen i höstas när jag var hos Johanna. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!