Matt måndag.

Hej bloggen! 
 
Idag mår inte jag något vidare, trött, utmattad och helt enkelt inte frisk till 100% vilket gör att jag kanske kommer få lägga bloggen åt sidan ett tag. Jag har väldigt mycket att stå i när det kommer till skolan, och sen händer en del saker privat som tar en del ork från mig i detta nu. Jag har precis lyckats ta mig upp ur sängen efter 2 timmars sömn inatt och en massa tänkande. Så tanken bakom mitt inlägg här just nu, finns inte. Jag skriver mer för skrivandets skull medan jag väntar på att mitt ris ska koka klart. Lite senare idag kommer självklart sammanfattningen för april, men det känns nästan som om jag gör dem en aning i onödan, fast jag vet att jag tycker det är skönt att bara kunna klicka mig i under en kategori och få upp allt som hänt under just det året. 
 
2016, har jag bestämt ska bli ett bättre år än 2015, dels privat, och dels på bloggen. Jag vill satsa på bloggen och eventuellt även på YouTube, för att det verkar som en rolig grej och för att ha något att göra på fritiden. Sen ska jag sätta upp mindre mål som jag sprider ut över hela året och inte något som "ska vara klart!!" inom en viss tid, men allt med nyårslöften och sånt kommer närmre nyår, så är ni sugna på å veta får ni vänta. 
 
Nu ska jag äta och sen sätta igång med mitt pluggande!
Bilden har ni sett förr, men jag har inget att fylla inlägget med så det får bli denna bild! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!