Juni 2015

Juni, åh underbara juni!
 
Juni började mer eller mindre med att jag tog studenten den 5 juni. Det är nog en av de bästa dagarna i mitt liv so far, jag minns allt och tycker det är otroligt skönt. 
Morgonen började med att jag drog på mig min klänning och mössa, fixade sminket och blev skjutsad till botaniska, klockan 9:00 hade min klass fotografering (eftersom vi var klass 3A, eller SA12A) men jag kom dit cirkus 30-40 minuter för tidigt så jag hängde lite med ES12B och drack lite skumpa med jordgubbar (SÅÅÅ SÖTA SOM BJÖD!) och sen började dagen rulla, fotografering, mingel, mössignering, lunch och sedan betygsutdelning. Klockan 13:37 sprang vi vrålandes ut på trappan och alla började sjunga, alla utom jag, jag storbölade. Jag minns hur det var att se allas familjer, hur det kändes när jag förstod att det var det, Jag gick inte på ITG längre. Efter utspringet lastades vi på vårat flak och där poppa jag champagne och skrek för fulla muggar fram till 16-16:30 då jag åkte hem till min egna mottagning. Jag orkar inte skriva mycket mer om studenten utan bilderna får tala själva.
 
Dagen efter studenten firade jag och M 1 år, men vi gjorde inte så jätte mycket vad jag minns. Jag vaknade till en present på morgonen i alla fall. 
 
Sen den 12 juni åkte vi till Gorland med konfan, sjukt kul var det! Däremot så var själva lägret inte de bästa då stället vi brukar åka till bytt ägare och allt blivit mycket dåligare och skaderisken hos ledarna var hög. Men kul hade vi! 
En bild från en utflykt. 
 
Juni var även fyllt med min och min svärfars födelsedag och en avresa norrut. Jag och M samt T packade in oss i bilen och drog till stugan, bara vi tre, som en liten familj. Vi var där uppe själva i ungefär 1-2 veckor och sen kom resten av Ms familj upp. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!