I'm worth it.

Hej bloggen! 
Gårdagen blev lite halvt upptagen, då svärfar ringde och frågade om jag skulle med och koka knäck! Så det blev det att göra. innan det åt vi potatisbullar (köp inte ICAs, vidriga!) och tittade på Astrid Lindgrens Jul, en gammal film som kom när både jag och M var små, och eftersom jag hade den på VHS förr så har jag köpt en på DVD istället och då tittade vi på den helt enkelt. När knäcken blev klar så satte vi ocss och kollade på Veckans Brott och jag vart ju självklart trött och ville lägga mig efter halva programmet, men det gjorde jag inte så att somna sen var omöjligt. 
 
Idag började dagen med att jag vaknade nervös som bara den, då Tele2 hade sin Pre-sale till Justin Biebers konsert nästa år så då var det bara att ta upp datorn och mobilen och försöka få tag på två biljetter (till mig och Bella) och guess what? Vi har två ståplatser! Så sjukt glad jag är över det, och dessutom är det prick på dagen tre år sedan som jag köpte min ståplats till Justins förra Sverige-konsert, häftigt!
I skrivande stund är jag påväg till skolan, vi har föreläsningar 13-16:30 idag (kommer dock gå ca 15 minuter tidigare från sista) och sen ska vi ha terminsavslutning med KU = Bowling! Gissa om jag är taggad? Denna dag ser hittills bara bra ut och jag är sjukt nöjd!
 
Idag är det även bara åtta dagar kvar till jul, och fyra dagar tills julgranen ska kläs hemma, det ser ju strålande ut för kommande veckan. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga inför tentan på fredag, så vi hörs! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!