Februari 2015

Jag åkte och gjorde Risk 1 och Risk 2 på Gillinge, minns hur nervös jag var innan men hur stolt jag var efteråt. Det var ju inte alls så farligt, utan snarare roligt (okej, risk 1 var bara långtråkigt men ändå.) Ni som är oroliga, var inte det, det är kul! 
 
Sedan kom Alla Hjärtans-dag och det var första gången jag var i ett riktigt förhållande under den dagen, vilket jag kan säga märkas då jag vaknade till blommor, triss och geléhjärtan och avslutade kvällen med restaurangbesök på Kitchen & Table (BÄSTA!!!) 
 
Annars så blev det allt fler nätter som spenderades i M's nya lägenhet, och dagarna (helgerna) gick åt att packa upp allt han någonsin samlat på sig. 
Detta var alltså vardag i våras, när allt inte var klart. Okej, projekt blir aldrig klara.
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!