December 2015

Wooohooo! Imorgon är det julafton och det innebär att vi tagit oss igenom ännu en årlig sammanfattning, det är alltså tredje året som är sammanfattat och det är grymt. 
 
Så vad har jag att säga om december? Ni ser ju själva att månaden inte är slut än och det som kommer ske nu de sista dagarna är : 
24 December Jul hos M's farmor och farfar, presentöppning och fika hos svärisarna på dagen/kvällen. 
25 December 
26 December så är Annandagen och vi ska ses hemma hos min mamma för "jul" 
27 December 
28 December ska jag fixa mina nyårsklor hos Johanna och göra om i inredningen hemma inför nyår. 
29 December får jag äntligen träffa mina grabbar över middag och film! 
30 December så fyller min brorsson 14 år men det blir inte att åka över och fira honom.
31 December är det dags att börja fira in det nya året så vi får se vad som sker!
 
Men nu tar vi och sammanfattar december so far! 
Mycket på bloggen har bestått av sammanfattningar, eftersom det är så bloggen fylls under december varje år. Sen började vi med min julkalender som jag pysslat ihop och helt ärligt tycker jag att jag kunde gjort det bättre. Många av aktiviteterna/luckorna känns liksom dåliga och tråkiga så till nästa år är målet en bättre kalender. 
Under våra aktivitetsdagar har vi bland annat åkt skridskor, slagit in julklappar, byggt pepparkakshus, pysslat och byggt ett fort. Vi har gått på bio, vi har haft spelkvällar och filmkvällar. Men jag tycker att detta kan utvecklas till nästa år. 
 
 
Vi har hunnit se nya SW filmen, vi har varit på födelsedagsfika, jag har varit på restaurang med min svärmor och svägerska medan M och min svärfar var på julbord med deras firma. Under december har jag skrattat och gråtit, skrikit och varit förbannad och haft extremt roliga stunder. Så december har fått vara den månad då allt bara hände, men det är nog bara bra. 
 
 
Jag har planerat, shoppat och fått biljetter till två konserter jag ser fram emot. Jag har fått veta att jag ska träffa världens bästa Bella hela TVÅ gånger under 2016 som redan är spikat. Så jag menar, december har kommit med både gott och ont. 
 
Jag är redo för att fira ännu en jul, jag är redo att möta det nya året och ta mig an allt 2016 har att bjuda på. 
Bild tagen under december! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!