Då och Nu

vill ha just nu (materiellt):
– Canon 700D 
– Marshall-hörlurar
– Min iphone som är inne på lagning
– Ny SSD till MACen 
–  Filofax

Jag vill ha just nu (icke-materiellt):
– Imunförsvar
– Imorgon/idag 
– Nya avsnitt av PLL
– min födelsedag 
– Antagningsbrev 

Jag stör mig på:
– Folk som inte tänker sig för innan dem yttrar sig, sjukt irriterande. 
– Lärare som aldrig har tid att prata betyg, för att sen sätta ett betyg "för att du inte pratat med mig tidigare..." EHHH? Jag försökte men du har inte tid. 
– Vuxna som beter sig värre än småbarn.
– Människor som inte tar ansvar för sånt dem borde göra. 
–  Uppgifter man får i sista sekund.

Jag älskar:
– Mina vänner och familj  
– Mitt rum 
– Människor med humor.
– Att äta ute på restauang
– Att få romantiska små överraskningar <3 


Idag: 

vill ha just nu (materiellt):
– Sony A5000
– Alla julklappar under granen
– En ny plånbok

– Nya kläder
–  Nya skridskor 

Jag vill ha just nu (icke-materiellt):
– Imunförsvar (yes jag är sjuk även denna gång)
– Min drömvikt
– Julafton 
–  Tid att fixa mig på morgonen
– Ork med allt. 

Jag stör mig på:

– Föräldrar som låter sjuka barn gå till dagis ändå. 

– Vädret, ge mig vinter på vintern och sommar på sommaren. 

–  När saker och ting ligger på "fel" plats, jag kan själv placera saker på de konstigaste ställena. 

– När det inte finns plats på tåget och man är trött. 
–  När jag får inredningspsykbryt och måste ändra på allt, men jag älskar det på samma gång! 

Jag älskar:
– Mina vänner och familj  
– Att gosa ner mig i soffan framför en film med en mysig filt. 
– Att inreda, och jag gör gärna om 10000 gånger. 
– Asiatisk mat <3 
– Värme, året om. 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!