2015

Har du träffat några nya personer år 2015? 
Ja, hela min klass på THS bland annat.
Har de påverkat dig positivt/negativt? 
Positivt, i alla fall de flesta ( dem på THS = positiva)
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut? 
Jag bestämde mig för att bli präst, jag tog studenten, jag flyttade hemifrån så ja. 
Hade du några nyårslöften 2015 ? Höll du dem? 
Jag hade väl "mål" och inte löften, men dem var lite höga. Bucket-list 2016 istället :)   
Någonting/någon du saknar 2015 och vill ha 2016? 
Jag saknar ett körkort och jag saknar Uppsala som stad. Jag bor ju där men mina dagar spenderas ju i Stockholm.
Det bästa du har gjort i år? 
Börja plugga till Präst.  
Ditt största misstag? 
Jag tycker inte jag gjort några misstag? 
Hur har du firat jul i år? 
Hemma hos min pojkväns farföräldrar och hos mina svärisar och hos mina föräldrar. 
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2015? 
Hello, Purpose, A million voices, Heroes. 
Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Varvat ner, inte varit så uppjagad
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Tjatat, känt mig dålig. 
Vad är det pinsammaste du gjort i år? 
Fråga inte mig, för det är för mycket. En sån grej är väl när jag säger kostiga grejer. 
Blev du kär under 2015? 
Vart kär 2013 men håller mig kär i honom fortfarande. 
Har du legat på sjukhus under 2015? 
Nä, jag slapp det (peppar peppar)  
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk? 
Ja, med tanke på att halva hösten spenderades som sjuk i det ena eller andra.
Vad gjorde du på din födelsedag 2015? 
Jag vet inte om vi gjorde något speciellt? Vi var hos mina svärföräldrar och fikade då både jag och svärfar fyller år samma vecka. 
Vem fick dig att må bra? 
Tyson, Mamma och M. 
Vem saknade du? 
Bella, otroligt mycket.
Har du flyttat under 2015? 
Ja, till en lägenhet mitt i stan med M. 
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? 
Gladare, men hela året har gått fort. 
Vad ser du fram emot 2016? 
Allt det har att bjuda på!
Favoritbilden från 2015
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!