Rutiner.

Hej bloggen :) 
 
Imorse klev jag upp vid 7:29 med världens huvudvärk men det var bara att kliva upp, fixa mig och åka till tandläkaren på min sista rutinkontroll. Det gick jätte bra och jag fick massor av beröm för mina tänder! Även fått en tid hos käkkirurgen för kontroll så jag är nöjd. Åkte hem och ska strax äta en mer ordentlig frukost, sedan tror jag att jag ska ta mig ut o gå med hörlurarna och ba gå. Solen skiner i Uppsala och jag är på bra humör så en promenad skadar inte. 
 
Senare ska jag sätta mig och planera matsedlar och lite annat inför kommande löning, då jag och M ska testa att ha en fast matsedel varje vecka! Sen behöver jag arbeta lite i Photoshop också och skissa upp tatuering till en vän. I dagsläget har hon tatuerat en av mina skisser på solar plexus men sen är det lite smågrejer hon vill ha. 
 
Ikväll så ska jag åka till M igen, men innan det så ska jag möta upp en tjej och ev. köpa en sak av henne som jag längtat att få, sen ska vi rodda lite i lägenheten och fixa lite kvällsmys! Det är fredag, det är sol och jag är glad. Imorgon är American Car Show här i Uppsala så ska gå på det och senare ska vi ha kräftskiva med svärisarna uppe på deras altan! Det är så mysigt att sitta så på kvällen! 
 
Men nu ska jag somsagt äta frukost sen får vi se vart dagen leder. 
En av alla mysiga sommarkvällar på M's föräldrars altan/takterass. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!