Lush Life

Godmorgon bloggen! :) 
 
I skrivande stund sitter jag på väg till ett ultraljud på sjukhuset som är kopplat till min operation jag gjorde förra året. Drömde massor av konstigt kring det, typ att jag hade en alien i magen som dem upptäckte eller något. Efter besöket där så ska jag tillbaka till stan, hem till M och sitta där och jobba. Vi fick ju äntligen upp ett ordentligt skrivbord där igår och jag kunde inte vara mer nöjd! Det är jättefint, jag lovar att fota ordentligt (eller kanske filma...?) i HELA lägenheten när jag känner att det är helt klart :) 
 
Dagens planer annars är att lämna in lite arbete på tillverkning och sedan småfixa i lägenheten. Har lite mail och så som jag måste skicka också så det ska bli spännande att äntligen vara lite sysselsatt. Sen ska jag också fundera ut vad som behöver göras innan universitetsstart. Kolla igenom om jag behöver något inhandlat osv. 
 
På onsdag är andra urvalet så då får jag veta exakt vilken stad jag ska plugga i, men kan säga att det blir nära trakter, OM jag inte kommit in på Gotland, då är det lite panik med att hitta boende osv. Men har en före detta klasskompis som ska vara på Gotland så skulle det skita sig kan jag nog kolla med honom om hur/var han fick rum/lägenhet :)  
 
Hoppas alla ni får en bra dag ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!