You've got that one thing

Godmorgon bloggisen! <3 
Idag är en såndär härlig dag som kommer hålla mig på glatt humör så länge det är sol! 
Kände även för kjol idag, inte så ofta sådant händer med mig, men fan jag borde ha det oftare! Så nu har jag precis ätit jordgubbskräm med vaniljyoughurt och packat väskan, Dimitra plockar upp mig om en kvart så jag får skjuts också då jag försov mig som fan. 
 
Idag är det en riktig lång dag i skolan då vi slutar 16:10 men det fixar jag nog utan problem, är somsagt jätteglad och pepp på allt så ! Och som Dimitra sa, vi går in i Mars månads sista vecka! Hur sjukt?!? Haha.. Men nu ska jag kila! Vi hörs <3 
 
Tagen nyss.. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!