Transformer 4

Jag vet att jag inte bloggar så mycket, men jag har så mycket runt om just nu. Skolan är en extremt stod del som jag måste fixa då det bara är 3 månader kvar tills skolavslutningen och på det har jag en storasyster som planerar sin student till tusen, sen ska jag till Göteborg om 9 veckor och när jag kommer hem från det blir det att bara packa upp för att sen packa väskorna igen för att åka iväg igen 3 veckor efter, då blir det ju som sagt till Frankrike.
 
Annars tänker jag nu tipsa om en film som kommer i sommar! Ni kommer verkligen hitta mig på en biosalong när den här filmen har kommit då det är en av mina favoritserie av film.
 
Transformers 4eller Transformers: Age of Extinction som den heter.
Filmen kommer den 10 Juli till biosalongerna i Sverige. Dom har också byt ut alla huvudkaraktärer så i den här filmen så får vi se Mark Wahlberg, Stanley Tucci och Nicola Peltz. Men såklart är dom två favorit autobotsen tillbaka. Optimus Prime och Bumblebee.
 
Jag ser så sjukt fram emot den här filmen och har väntat på den sen jag såg 3:an. Transformers har alltid varit filmer som stått mig nära hjärtat. Jag älskar hela tanken med att ha en bil som kan skydda än och det är några av dom få filmerna som jag kan se om och om igen och som gör mig lycklig och kan alltid få mig att börja gråta.
 
Det är några filmer jag kommer tvinga mina barn att kolla på.
Här har ni trailern!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!