She looks so perfect !

Har fullt upp här hemma då Alicia och Makar nu har flyttat ifrån oss så vi vårstädar i lägenheten och flyttar runt lite möbler! Jag har gjort väääääärldens rensning i mitt rum och nu känns rummet både större och fräschare! Samtidigt som jag städar har jag hunnit baka mockarutor/kärleksmums som jag kommer duka fram vid fikat ikväll! Blev en himla massa nöjd med naglarna igår också, så jääääkla snygga att jag kissar på mig (nästan..) 
 
Ska städa klart det sista, äta något och sedan plugga lite körkortsteori! Tycker det passar bra att plugga det ;) Annars så kommer bror förbi med 3 av 4 ungar och jag ska plugga Engelska med Sofia lite senare, sedan måste jag ju fortsätta glo på GG, har inte kommit så långt som jag borde, shame on me! 
 
Sen kanske jag ska kika på IKEAs hemsida, göra en inköpslista till mataffären och kika på present till mamma och Alexandra som fyller år i veckan! Och kanske något gott att baka då jag vill baka till mamma :)
 
Bild på min högra hand, på min vänstra har jag enbart rosa naglar! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!