It's a great thing!

Hello guys! 
Jag har äntligen börjat hitta tillbaka till vardagen! Så himla pepp på allt de senaste tre dagarna så nu känner jag värsta vårruset i kroppen! Även om jag imorse vaknade till massor av snö så känner jag mig pigg o glad! Jag har så mycket jag vill göra och ändra och så händer det massor bra här hemma så jag bara vill skrika av glädje! Ikväll ska jag vara med mina grabbar och när jag väl är hemma ska jag sortera massor av kläder. Imorgon blir det att vakna tidigt och storstäda i mitt rum, rensa varje låda och packa allt som ska säljas/skänkas eller slängas! Sen ska jag även göra ett litet projekt, som jag kommer fota. Sen ska jag göra en ny design, koda lite annat och bara låta saker flyta på! 
 
Igår på rasten hittade vi denna lilla, så himla söt, jag bestämde mig för att den heter Benny men vi kallar honom Slampe-Benny just for fun. Visst är han söt? Var iväg till skolan idag för att hitta honom men det gjorde jag inte så nu får Benny växa upp ensam, utan mig <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!