Hello March

Som ni kanske läste så åkte inte jag på Jason, utan Ello fick min lillasyster som sällskap. Nu undrar ni kannske varför jag inte åkte och det var för att jag mådde skit när jag vaknade idag. Jag mådde illa och ville spy och hade feber. Fick feber redan igår men trodde det skulle gå över.
 
När jag kom hem runt halv 5 så gick jag och la mig och har sovit tills runt 9 och där emellan har jag vaknat och lyckats få i mig 2 banener och 3 kiwis men jag känner mig fortfarande sjuk och har extremt ont i ryggen så jag knappt kan gå.
 
Det var riktigt tråkigt att jag inte kunnde gå men jag hoppas att Ello och min lillasyster hade det roligt för jag vet att min lillasyster va sååå avis på mig när hon fick reda på att jag skulle se honom!
 
Så jag har ju gjort min lillasyster glad även fast jag har legat hemma spyfärdig!
 
Hoppas ni får en bra ny vecka! Och det är ju faktiskt mars nu! Herregud va fort det går!
 
Bild från Tumblr
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!