A hell of a trip

Himla onajs att bloggen ekar så tomt ! Sist någon av oss bloggade var en månad sen har jag för mig, men det blir så när skolan tar det sista och man sedan går på lov! Sen sommarlovet börjat har jag hunnit varit med på årets konfirmation, vart på M's utspring och Marias studentfirande, sett 5SOS för andra gången och One Direction för första och sist men inte minst lämnat Sverige! Vi åkte tidigt på lördagen 14/6, fick 1 timmes sömn efter konserten. Hur som haver åkte vi först båt över till Åbo för att sedan åka bil i en massa jäkla timmar, trodde jag inte skulle överleva! När vi väl var framme i St:Petersburg hos min syster (ni som inte vet, jag har en syster på pappas sida som är typ en jäkla massa år äldre än mig) så däckade jag på en madrass på golvet. Dagen efter åkte vi runt lite i stan och käkade o bara vilade upp oss för att morgonen därpå ta vår packning och flyga iväg till Turkiet! Och här sitter jag nu, på tredje dagen i 30+ grader och bloggar med ett halvtaskigt wi-fi och en lagom bronsig solbränna ! Vi får se när jag kikar in nästa gång och vad jag bjuder på för story då men nu vet ni i alla fall hur läget står till med mig <3 

Hoppas ni alla har ett fortsatt trevligt lov så hörs vi sen <3 


Sincerely E ~  
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!