Någon finurlig rubrik...

Hej ni som fortfarande kikar in, och tack till er! 
Vi har varit kassa på att blogga och vi lär fortsätta vara det, jag för att jag har roligare saker för mig under sommaren även om jag är hemma. Jag har fått en liten bebis-valp som födelsedagspresent så mycket tid spenderas med honom, sen fram till igår spenderade jag mycket tid med min pojkvän även fast jag har haft feber största delen av veckan, har tur dock, blivit allt mer frisk nu mot slutet så jag har egentligen mest sovit och inte världens roligaste att vara med. Igår åkte han i alla fall upp till Norrbotten vilket resulterade i att jag snodde med mig hans xbox hem med tre spel, och well... Idag och igår har jag mest spelat (när jag inte vart med min valpis) och sedan har jag även filat ner mina gelnaglar då jag tröttnat. 
 
Igår var jag även första gången på mitt jobb som jag har i några veckor framöver, jobbar dock bara 6 timmar/veckan och får fördela dem som jag vill, vilket är jätteskönt, huvudsaken är att jag får allt gjort och det får jag så det är inga problem! :)  Imorgon kommer Emma på besök från Västerås så det ska bli kul, inte träffat henne sen ett bra tag tillbaka då jag inte haft tid eller lust att åka till Västerås. Måndag innebär tandläkare och tisdag att jag och grabbarna från klassen ska ha filmkväll hos August! :D Så dem närmsta dagarna kan man säga att jag har full rulle, vilket är rätt så skönt. Lite jobbigt bara att D känt sig lite sådär och vi inte hunnit träffats mer än i en kvart i måndags (?) då jag fick underbara glas i försenad present och hon fick träffa valpis. Men jag hoppas att det vänder i veckan och vi hinner ses innan jag den 23/7 försvinner till Luleå och till M's sommarstuga, för när jag är tillbaka är det bara 18 dagar kvar av sommarlovet, och plötsligt ska jag gå in i mitt sista år som gymnasieelev. 
 
Hoppas alla ni som läser haft hittills en bra sommar och att den fortsätter så som ni vill ha den, Cheers! 
Lilla T 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!