When nothing is right

Känslan när man går in på bloggen och tänker "fan vilken grymt bra design" och sedan kommer på att det är en själv som har gjort den. Jag är för närvarande ingenstans i mitt huvud. Natten var lite kaotisk, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Somnade runt tre någongång och vaknade nyligen. Fina homie Påvel var orolig över mig och Dimitra vet jag sover för jag höll henne vaken. Tänkte att jag strax ska planera upp dagen, käka och bara låta allt rulla, för just nu kan jag inte göra något av situationerna. Sen måste jag även räkna pengar, har en magnifik plan till i mars men det kräver pengar, samma gäller min födelsedag! 
 
Men nu ni, nu kommer en lite småkul nyårs-lista jag tagit från Johanna (hofh.se) 
 
Hej! Jag heter Elizaveta och jag tänkte berätta lite om mitt år 2013. Min favoritfärg är rosa , 2013 köpte jag faktiskt en massa underkläder som var just i den färgen. Mina bästa vänner tyckte det var ett typiskt mig köp. Jag åt mycket gott 2013, men en sak var riktigt äcklig, nämligen ägg med majonäs och räkor. Den smakade som inget annat. Under 2013 har jag bara spytt 5 gånger. Jag älskar att blogga, och mitt favoritinlägg från i år är sammanfattningarna. Jag har lärt mig 1 nya språk och klivit på stora antal sniglar. Jag fyller år den 25 juni och ägnade 2013 denna dagen åt att åka karuseller. Det var riktigt roligt. Min favoritkväll i somras var när jag matade en katt med chips.  Om jag skulle fått en tam tiger under 2013 hade jag döpt honom till Tyson. Jag hoppas att 2014 kommer bli ett helvetes bra år, och att det inte kommer innehålla lika mycket dåligt som 2013. Under 2013 blev jag 2 cm längre och 60% smartare. Jag bytte hårfärg 3 gånger och rånade tio banker. Mina förväningar inför 2014 kan sammanfattas med tre ord, nämligen galet, nytt och sommaren. TACK O HEJ!
 
Nu äntligen ska jag gå och äta, sen får vi se vad fan jag gör, nåt blir det! 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!