Veckan

Ja, vad ska man säga egentligen?
 
Jag tror inte man kan veta hur det är att bo en vecka i en lägenhet med sin bästa vän om man inte gjort det. Man tror att allt ska gå på rosor och man kommer skratta varje vaken sekund. Så är det inte. Mot slutet stör man sig på allt den andra göra och man blir iriterrad på varandra på en gång. Bara så det är. Men Ello och Jag vet vart vi har varandra så vi vet när det går för långt och då stannar vi upp och säger förlåt och kramar varandra och säger att vi älskar varandra.
 
Det funkade varje gång och veckan blev ganska bra, Ello städade och tvättade mest, jag såg till att vi kom upp i tid varje dag, båda såg till att laga mat och båda såg till att ta hand om den andra! Vi hade det riktigt bra. Det här var som sagt andra gången vi bott tillsammans ensama i en vecka.
 
Förra gången var på sportlovet förra året och det gick mest ut på att sitta uppe till 6 på morgonen och sova till 2 på dagen, den friheten hade vi inte nu då vi gick i skolan. Men vi kom upp i tid varje dag (ibland för tidigt för jag gjorde fel) och vi kom till skolan. Enda nackdelen som jag skulle kunna klaga på var att jag var så extremt trött hela tiden. När man inte är van att ta hand om ett hushåll och se till att allt funkar så tar det enormt på ens krafter om man dessutom går i skolan från 8-14/8-16.
 
Men over all kommer jag alltid älska Ello och jag vill fortfarande flytta ihop med min bästa vän permanent även fast hon kan vara en bitch ibland och det kan jag också vara. Men vi klarar oss på nåt sätt. På nåt konstigt sätt klarar vi av varandras närhet, haha! Nej nu ska jag verkligen gå och lägga mig! Mina ögonlock har varit tunga sen klockan 6!!
 
Godnatt, hoppas ni får en fin och bra vecka :)
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!