Upgraded!

Whoop whoop! 
Idag efter skolan åkte jag till stan, fick med mig ett par grymt balla leggings från rean, dock vägrar dem fastna på bild. Mötte upp mamma och sen gick vi till Friskis och Svettis! Tecknade ett årskort på autogiro så imorgon bitti kör jag mitt första pass! ÄR SÅ PEPPAD! Ska packa lite smått nu och sen duscha, klockan ringer halv sju så blir min "vanliga" tid att kliva upp vissa dagar och vissa dagar blir det kvart i sex, men ska inte köra på direkt, ska gymma före eller efter skoltid, beroende på när det passar! Torsdagar passar det bäst morgon medan tisdagar är bättre kväll! Så när jag väl kommer in i det lär jag få en rutin men änsålänge så får jag testa mig fram helt enkelt! 
 
Gammalt VS. Nytt, tycker det nya är mycket snyggare och stilrenare! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!