Trött men lycklig!

Jag måste verkligen ha världens finaste kille med världens finaste familj!
 
Han kom hem igår vid 9 efter ha varit borta i 2 veckor. Men jag brydde mig inte om hur mycket klockan var och åkte hem till honom. Var första gången jag var hemma hos honom och jag kunde inte haft det bättre!
Hans pappas hus är helt underbart och stort (det är en gammal kyrka så ni kan bara förestella er hur stort det är) Deras kök är seriöst to die for! Det är jättestort och jättemysigt, verkligen mitt dröm kök! Sen håller dom på att bygga om stora salen och Aron visade mig den, okej det står lådor och saker nästan överallt men herregud! Golvet är helt underbart fint, dom har som en glasbur i ena hörnet som är jättestort och det kommer säkert bli skit snyggt när det är klart!
 
Sen fick jag också träffa hans små syskon! Det är 5 småsyskon. Aron är störts hemma hos pappa sen är det Albert, Magnus, Lisa-Marie och sist tvillingarna Sebastian och Viktor. Sebastian och Viktor är Arons pappas nya tjejs barn. Alla var underbart snälla, och charmiga! Dom är mellan 14 och 6 skulle jag gissa på. När jag först kom så stirrade dom bara på mig, varför vet jag inte haha. Men sen efter ett tag så började jag prata med Ello och dom insåg att jag inte bits och jag tror dom gillar mig ganska mycket för när dom skulle sova så skulle Aron säga godnatt till alla och jag gick med honom och Lisa-Marie kom och kramade mig och sa godnatt och sen satt hon och sa "Säg godnatt till Dimitra, Glöm inte att säga godnatt till Dimitra, Dimitra! Säg Godnatt till Dimitra!" hahah så ja fick också säga godnatt till alla och alla var jättesöta! Kunde inte gått bättre!
 
Sen låg jag och Aron och kollade på film till 3 sen låg vi bara och pratade i 2 timmar innan vi gick ner i köket och fixade te och där satt vi säkert i 1 timme till! Det var nog det mysigaste jag gjort, vi satt bara och pratade om allt mellan himmel och jord och jag skulle seriöst inte vilja göra det med någon annan! Det var helt tyst i hela huset och det var bara vi två! Var ganska skönt att bara få vara med honom utan nån annan runt oss. Det är i sånna ögonblick jag inser vilken underbar kille jag fått! Men efter det gick upp igen till hans rum och låg och pratade och bara myste extremt mycket i några timmar till innan vi somnade. Klockan var runt 7/8 när vi somnade och sen vaknade vi vid 12 av att hans pappa knackade på dörren och sa att det var dax för frukost och då klev vi upp och gick ner. 
 
Tråkigt nog så hade Arons pappas tjej blivit jätteförkyld och hade legat och hostat hela natten så Arons pappa fixade frukost till henne och honom och gick upp till henne och tog hand om henne, så Aron fick ta hand om alla barnen och utan att bli tillfrågad så hjälpte jag till, för det blev lite kaosit för alla skulle ha olika saker och vissa ville inte äta upp och sen så sprang dom runt ganska mycket men med lite hjälp från underbara mig så räddade jag en av tvillingarnas ägg som höll på att bli ganska misslyckat, fick Magnus att äta upp, fick in en av tvillingarna in i duschen, hjälpte Lisa-Marie att fixa omelett och samtidigt som jag gjorde det lyckades jag få i mig en kopp te och ta många kyssar från Aron haha!
 
Aron och jag låtsas bråka hela tiden, ni vet sådär som man brukar säga att gammlapar gör och Albert sa det till oss också, han bara "Ni bråkar redan som ett gammaltpar" och det är nog det bästa med Aron, att vi kan göra det. Haha, efter frukosten så var både jag och Aron helt sjukt trötta då vi bara hade fått sova i 5 timmar, så vi gick upp på rummet igen och Aron packade lite snabbt för dom skulle byta till deras mamma idag också, men sen kom han och la sig brevid mig i sängen och där låg vi och pratade och skämtade med varandra innan vi somnade och sov till halv 5 då det var dax att säga hejdå till tvillingarna och till Arons pappa och hans tjej. Sen var det dax att hoppa in i bilen och åka till deras mamma.
 
Vi kom dit och hans mamma var jättetrevlig och sen fick jag också träffa hans storasyster Erika som också verkar jättetrevlig, tråkigt nog så fick jag inte träffa dom så länge då jag bara var där i 2 timmar och då var jag mest med Aron på rummet och bara myste med honom för nu får jag troligen inte träffa honom förens skolan börjar i övermorgon! Så nu efter det här LÅNGA inlägget så ska jag slänga ner min tvätt sen tänker jag gå och lägga mig så jag kanske kommer upp tidigt idag och lyckas vända på dygnet innan skolan börjar!!
 
Hoppas ni verkligen har haft ett underbart lov för jag skulle inte kunnat fått ett bättre slut på mitt! Vi hörs imorgon!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!