Now it's time to build a home

En liten snabb uppdatering för min del, jag har varit igång sen kvart över 10 idag, då jag och Dimitra försov oss. Konfa 11-14, Innebandy 14:30-16 och sen har jag fan fått vartenda fläck bortskrubbad här i lägenheten. Jag har även tvättat, strykt, lagat mat och sorterat sopor. Känner att mina vuxenpoäng verkligen växt senaste veckan, jag har även insett att man fan klarar allt om man vill. Finns inget som heter jag vill inte eller jag kan inte, måste man så måste man ! Igår hade vi världens trevligaste kväll med grabbarna, vi kollade på film som blev Despicable me 2 Step up Revolution! Killarna satt och babblade om allt dem såg i step up så man fick en helt ny upplevelse av filmen ;) Men nu ska jag ta ett bad och njuta av den sista kvällen! Jag är själv och ärligt så kan man även glida ifrån och tröttna på sin bästa vän när man är på varandra 24/7 i en vecka, men vet ni vad? Jag älskar Dimitra och saknar henne redan <3 
 
Imorgon blir det inte någon skola för mig, istället blir det att köpa tulpaner på morgonen och fixa mig ! :) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!