Lilla hjärtat, jag tänder så på dig!

Rubriken är från en skitkonstig sång.. if you want, google it up! Men inget jag rekommenderar skiten sätter sig på hjärnan! Nu till annat:
 
Det är lite kul hur jag lyckas göra dem värsta misstagen precis några timmar innan skolan börjar igen. T.ex. har jag bränt mig i ansiktet så har en fet jävla blåsa på kinden typish, sen så har jag sabbat mina naglar ett flertal gånger. I samma veva har jag burit kartonger och resväskor från vinden. Igår var den rysk-ortodoxa julen och på fredag blir jag kvar själv! Så jag ville ha ner julgranen innan alla åker så jag slipper göra det. Och för er som missat att det kommer bo två bloggare under samma tak i en vecka, sköta skola, blogg och hinna ha kul är exakt vad vi ska göra! Har jag tur kan jag även låna min brors systemkamera under den veckan så då kan ni få grymma bilder om jag har turen att få tillbaka min lilla bebis så SD-kortet går att ha direkt i datorn! Men nu ni, nu ska jag sova! För imorgon börjar det eviga kaoset kallat skolan!
 
Har ni tur får ni bilder imorgon, annars håll ut! Jag sitter lite i skiten! 
Gammal, men ååååh vad jag älskar denna bild! Ska nog skriva ut och sätta upp! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!