Legday

Hej bloggisen! <3 
Jag vaknade vid 9:55 imorse och klev upp direkt, jättepigg! Ska strax börja platta håret och fixa mig för att sedan dra på en presentation av Mary Kay produkter ! Kom hem inte alls jättesent igår, strax innan 22 någongång. Var på gymmet efter skolan och körde legday och det kan jag lova att det känns idag! Sen åkte jag hem till Dimitra där hennes mammas kusin Jocke och hans fru var, vi pratade och åt middag tillsammans, vilket var riktigt gott! Och det är ju typ det ni har missat på bloggen, annars har jag ju gjort ingenting. 
 
Får se när jag kikar in igen och bloggar men förmodligen senare. Ska till Dimitra och sova där ikväll också så kanske bloggar innan jag drar! 
 
Jag har förresten fått lämna tillbaka brorsans kamera nu så nu blir det återigen mobilbilder all over!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!