I'm ridin' solo

Heej babes! 
Alltså jag orkar inte komma med en till ursäkt till bloggtorkan! Jag vet ju att jag kan men jag har ingen lust. Med iPhonen får jag inga bra bilder och dessutom kan jag inte föra över dem just nu och eftersom jag har lånedator kan jag inte ens använda digitalkameran vi har för datorn jag har kan inte läs SD-kort. Jag har hur som helst gjort lite grejer idag! Först vaknade jag och somnade om ett flertal gånger, och sedan när jag väl tog mig upp, fixade jag mig och åkte till stan! Där köpte jag underkläder, en träningsfleece, sololja och lite annat ! När jag kom hem var jag själv så jag lyxade till det! Jag gjorde klyftpotatis, stekte oxfilé och åt allt med Bearnaise sås! Så himla sjuuuuukt gott! 
 
Oh justja ! Igår tog jag två hål i öronen! Det gjorde väl ont, men I'm a fucking warrior ;) Hade ett av hålen förr så det var bara halva örat som fick ta stryk och det andra tog jag nästan på samma ställe där jag hade ett hål som växt igen helt ! ;) Lärdom, ta aldrig hål själva om ni inte vet hur man gör rätt! Dimitra fick coatcha mig innan jag började! 
 
 
Hur som helst sen maten har jag tvättat håret, plattat det, vågat det, målat naglarna och noppat ögonbrynen för imorgon! Då ska jag träffa en person, en person som är lite speciell, väldigt konstig och en nära vän, om jag känner för't så kanskeee ni kan få veta vem han är ;) Men det är inget "sånt", if ya know what I mean ! Så imorgon (idag) kommer bloggningen vara en baaad shit men det spelar väl inte så jäkla stor roll på trettondagen? Om det gör så kan jag överraska er med att jag kaaaanske gör ett tidsinsällt med lite kuliga grejer men annars får ni lida, sorry not sorry <3 
 
This is why jag inte kan föra över bilder från mobilen! Ska nämligen rensa allt ! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!