If no one ever hears it...

God kväll mina damer och herrar <3 
Dagen idag har varit pretty intense och jag ska innan klockan halv ha slagit ihop mina ögonlock så det blir ett rätt så snabbt inlägg här nu. Först på dagens schema stod skola och då hade vi bara en lektion, fick lunch 11, åt och sen åkte jag och grabbsen med bussen, alla klev av på sina ordinarie hållplatser och jag rullade hemåt. Väl hemma bestämde vi oss för att gå och handla men eftersom vi inte har någon bil eller skjuts så blev det att jag cyklade till Lidl och Gränby. Köpte med mig en massa saker som kan vara "bra att ha" hemma när man ska bo hemma själv. Massa saker som man inte behöver slösa tid på att tillaga osv, även fast både jag och Dimitra bestämt oss för att ha ordentliga middagar varje kväll! 
 
Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot att få ha en lägenhet själv i 10 dagar, få känna på det vuxna livet lite extra tillsammans med min bästa vän, vet att det kommer gå skitbra att sköta både skola och hem, vi är två, som Svampbob och Patrik, som Piff & Puff, you name it. Vi får vår chans nu och den tänker vi ta! 
 
Men nu till annat, jag har ikväll lockat håret på nytt, och denna gång utan brännskada. Ska strax packa idrottsväskan, tvätta av sminket och lägga mig, imorgon är sista dagen jag inte är ensam! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!