I See Fire

Det har inte varit en bra dag idag. Vaknade vid 8 och kände mig inte trött men inte pigg heller. Gick upp och fixade mig och åkte till skolan. Satt där och kände mig varken pepp eller depp för att det var skola. Sen började lektionen och klumpe i magen växte bara mer och mer och jag trodde jag skulle klara av att vara på dom två lektionerna jag hade men min samhälls lärare kom fram och frågade hur jag mådde och då kunde jag inte hålla mig längre. Skrev till Ello att möta mig och när jag gick ut ur klassrummet kände jag hur tårarna kom och sen när jag såg Ello så började jag storgråta. Varför vet jag inte för inget har hänt och jag mådde som sagt inte dåligt.
 
Det var mitt problem jag kände inget, jag bara grät och kunde inte sluta gråta. Jag skakade och kände mig kall och svag, så det var bara att messa mamma och be henne komma och hämta mig. Det måste nog vara det bästa med att gå på samma skola som sin bästavän och sin kille. Båda var med mig tills mamma kom, dom sa inget dom bara kramade mig. Jag lyckades sluta gråta när jag gick från skolan till bilen fast så fort jag satt mig i bilen igen och mamma kollade på mig så började jag gråta igen och grät i säkert 10 minuter till.
 
Sen när jag kom hem åt jag lite sen gick jag och la mig och sov till 6, ville inte prata med nån, ville bara vara själv och få sova lite. När jag sen vaknade så hade jag en dunkande huvudvärk och ville fortfarande gråta.
 
Så en kort sammanfattning av dagen har den helt enkelt varit skit. Ska försöka göra lite svenska och engelska nu och sen får jag se om jag orkar åka till skolan imorgon. Just nu känner jag inte alls för att göra det.
 
Det enda som har varit bra idag är att jag fick reda på att ingen mindra än min älskade Ed Sheeran har gjort en låt till andra filmen i The Hobbit serien, alltså The Desolation Of Smaug. Är ett stort fan av Ed Sheeran och The Hobbit/LOTR så det kan jag inte bli bättre!! Dessutom ska jag läsa The Hobbit på engelska till engelskan så det ska jag göra nu :)
 
Hoppas verkligen ni har fått en bra dag!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!