I hope that you remember me

Godmorgon bloggisen! 
Jag sitter just nu och lyssnar på Evanecense i skolans bibliotek och dricker festis samtidigt som jag knappar in ett inlägg här på bloggen. Jag har fått låna The fault in our stars av Dimitra så jag ska börja läsa den också. Annars sitter jag och jobbar på min affisch i medieproduktion, är nästan klar med den! Den är lite för hemsk men men.. Det kommer bli riktigt bra ! 
 
Idag är det dubbelt pass som står på schemat då jag först har idrott i skolan och sen ska jag till Friskis och köra ett benpass! Är så taggad, har börjat älska att känna träningsvärk dagen efter ! Men nu ska jag fortsätta med grejs på datorn, så får vi höras senare idag! 
Igår var jag ut och körde för första gången ! Så nice! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!