I don't know how to cry

Minns knappt när jag sist somnade vid 5-6 och vaknade vid 9. Jag är hur som helst uppe o dricker te, jag ska som jag nämnde i förra inlägget iväg till något med innebandy, tror det var en match eller whatever, jag skulle vara där vid 13 så! Precis som de senaste dagarna lyssnar jag på AM och Bon Iver, vad fan hände vid årsskiftet egentligen? ;) Det är ett mysterium för alla som inte var med mig då! 
 
Precis så insåg jag att skolan börjar om 5 dagar, och jag har fanimig blandade känslor kring det. Jag får träffa grabbsen, och Dimitra varje dag. Och det är ju nice, men sen kommer jag på att vi ska ha nationella prov denna terminen och jag vill verkligen inte ha det, speciellt inte i matte ! 
 
Och nu en helt annan tanke, varför tar det mig exakt 28 minuter att äta en liten macka med ost på morgonen? Är jag onormal? Jag åt den otroligt långsamt men började ändå må illa som en sate nyss. 
 
Men ahja, nu ska jag sitta och njuta av livet och sminka mig! Och nyårsbilder.. Hm.. Hur blev det där? Jag tog BARA egobilder! En sån trevlig person jag är ! Men jag vill ta bilderna i bra kvalité eller inte alls. Fyller 18 i sommar och vill ha en Canon 600D eller en 100D, får se vad jag får ;) Men jag SKA HA en systemkamera. Sen ska jag ha ett körkort i år också.. 
 
Men hursomhelst hörs vi senare <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!