Framkallat bilder

Blev inte så mycket bloggande som jag hade tänkt mig då jag åkte hem till Aron på en gång efter skolan och var där till halv 8 för annars skulle jag bli ensam hemma och det ville jag inte, så vi låg och kollade på film med hans små syskon och sen åt vi innan mamma kom och hämtade mig.
 
Arons små syskon måste vara dom bästa som finns, haha! När jag skulle åka sa jag först hejdå till Albert och kramade honom och då kom Lisa-Marie och sa "Varför ger vi hennes hejdå kramar? SKA DU ÅKA REDA! NEJ!" sen var Magnus på sitt rum så Aron gick in och fråga om han skulle säga hej då till mig och han sa "Ska hon redan åka?!" och då kom Albert och bara "Alla vill att du ska stanna förutom Aron för han hatar dig" Hahah, det är det bästa med den familj och min fina kille, att jag kan skämta så mycket och dom skämtar med mig och vi tar det inte seriöst! 
 
När jag kom hem så hade mina bilder kommit som jag beställde för några dagar sedan! Ska försöka övertala mamma om att få beställa hem flera när jag sitter vid min andra dator, och om jag hittar några bilder jag vill ha. Tar bara bilder som har blivit tagna med min kamera/min mobil eller av mina vänner. Så här är det inga tumblr bilder eller skit!!
 
Nu ska jag försöka sova lite, är jättetrött så kommer säkert somna på en gång när jag lägger mig ner, men som sagt hoppas ni haft en bra dag och får en bra dag!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!