Färgar håret

Sitter med hårfärg i håret, blekte det tidigare idag så ja, nu vet man verkligen att skolan börjar imorgon! Ska bli riktigt skönt att få träffa alla personer igen, har saknat vissa extremt mycket så det ska bli riktigt skönt att gå tillbaka till vardagen som inte består utav att sova till klockan 5 på dagen och gå och lägga sig 7 på morgonen!
 
Såhär ser mitt schema ut för resten av veckan. Det känns ganska konstigt att bara bli inkastad i allt på en gång igen, för när man gick i grundskolan så kom man tillbaka och gick till 2 och sen slutade man och då var det inga lektioner utan mer prat och mjukstart. Men här är det verkligen all in på en gång!
 
Ska läsa lite bloggar nu innan jag tvättar ut hårfärgen och sen ska jag testa outfiten inför skolan imorgon och en är det dax att sova! Hoppas ni har en bra start på dagen och så ska jag se till att blogga imorgon!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!