Dream Away

Ska börja planera lite på vad jag ska ha med mig hem till Ello på söndag, flyttar ju som sagt hem till henne och bor där tills den 20:e. Vi får se hur det kommer gå men troligen kommer det gå ganska bra! Imorgon/idag kommer Aron hit och sover sista natten med mig här innan jag åker, ska bli skönt att få sova med honom igen. Måste verkligen vara det bästa som finns! 
 
Ska hinna duscha en snabbis och städa mitt rum lite också. Innan jag åker hem till Ello ska min säng vara bäddad och mitt rum ska vara städat så jag får komma hem till det när jag kommer hem sen. 
 
Men nu ska jag sova lite, så får se om jag skriver nåt imorgon! hoppas ni haft en bra dag och får en bra helg!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!