About time

Halv ligger i Ellos soffa nu medans hon sitter och kollar på About Time, nu bor vi tillsammans i 9 dagar. 9 dagar med min lilla idiot!
 
Halva dagen igår, hela natten och halva dan spenderades med min älskling! Haha, blir bara mer och mer kär i honom ju fler dagar som går! Kan verkligen vara mig själv med honom. Men jag ska inte tråka ut er med mitt kärleks snack haha! Finns inte så mycket att skriva förutom att vi ska fixa dom här 9 dagarna riktigt bra! Vi två kommer klara det perfekt :)
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!