Miss don't care !

Okej.. Båda vi har tagin en kind of "paus" från bloggen. Tänker inte ta upp helt varför men jag kan ta en del av varför jag gjort det. Jag har inte mått bra helt enkelt, sen i fredags faktiskt. Vaknade på lördagen självmant men hela dagen kändes jobbig och seg, jag ville egentligen bara sova. Åkte runt lite med pappa och var förbi Vattholma där vi käkade pizza, världeeeeens godaste! Därefter åkte jag hem till Dimitra där vi spelade på Wiiet och sedan åt vi mat. Därefter var det dags för första deltävlingen i Mello, jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR Bröder - Linus Svenning och till det åt vi snickerskaka som Kiki hade bakat! Så nice lördag! 
 
På söndagen åkte vi till Ärentunahallen i Storvreta för att kolla på en av Kikis matcher, blev så jäääävla arg sista perioden så ville bara hem. När jag kom hem så sov jag ett tag för att sedan vakna, käka middag, duscha, fika med semlor och platta håret! Testade även de grejer jag fått hem från Mary Kay och WOW! Jag älskar deras foundation primer och mascara! Deras foundation har jag inte riktigt förstått mig på ännu men det kommer när jag börjar använda den ordentligt! Men men.. 
 
Imorse så försov jag mig så fick fixa mig dundersnabbt och så skjutsade pappa mig till tyskan och nu har jag precis ätit lunch och vår Naturkunskap har precis börjat så nu sitter vi i biblioteket, jag bloggar och killrana kollar på Frozen som jag sett massvis av gånger, så jag lyssnar på Justin, The pretty reckless och Green Day! Så konstig blandning men fan dem är bra! 
 
Nu ska jag försöka plugga lite, är fortfarande inte över min kändis-crush på Taylor Momsen så dregglar ju lite när jag lyssnar på deras musik! 
Så hiiiiimla bra! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!