Ma Family!

Nu tror ni säkert att jag ska skriva om min riktiga familj? Men där har ni ett stort fel!
 
Jag ska skriva om dom 5 personer som jag vet alltid kommer finnas där för mig.
Min lilla familj jag fick på köpet när jag började gymnasiet.
 
Det är 6 personer som ni kan förstå i den här lilla familjen!
 
Först har vi mig
 
Jag är den yngsta och kortaste i "familjen" dock är jag den snyggaste och smartaste ;) Haha, dock är jag mognast av oss!
 
Sen har vi Ello.
Den andra tjejen i "familjen". Hon är på riktigt den smartaste i familjen och hon är den äldsta av oss. Hon är också min bästa vän. Ni känner henne redan ju :)
 
Sen har vi killarna. The boys. Dom är 4 stycken. Dock har jag bara bild på 3 av dom.
Vi har Aron. Aron är den som är mognast av killarna men långt ifrån Ello och Min mogenhet! Jag kallar honom dock min pojkvän :) 
 
Sen har vi Jack. Jack är sjukt lång, han är typ 2 meter och då kan ni ju se framför er när jag står brevid honom med min korta längd på 1.66... Men jag har aldrig träffat en kille med så stort hjärta som Jack. Jag är verkligen storebrorn jag aldrig fick. Jag vet att jag kan lite på honom och han är den som skyddar mig när Jappe, Aron och Koffe rycker ihop!
 
Ja Koffe/Kristoffer som jag nämnde är den sista på bilden. Han är äldst efter Ello då. Han är också 96:a men han beter sig inte som det. Dock är han den som bjuder mest på sig själv och verkligen kan få en att skratta.
 
Jappe/Jasper är den som jag inte har bild på men han betyder lika mycket i den här "familjen" som alla andra. Jappe är killen man tror inte alls har humorn som dom andra killarna har men när man lär känna honom som vet man att man har så fel. Jappes skratt är nåt som sittar av sig och jag kan sitta och skratta åt Jappes skratt i en evighet!
 
Dom har 5 personerna betyder sjukt mycket för mig, det är dom som får mina skoldagar att lysa upp, såklart finns det andra personer i skolan som jag är med. Men dom är personerna är speciella. Jag vet att dom alltid kommer backa upp mig om nåt händer. Man märker ganska snabbt på "familjen" om nån är borta eller om nåt har hänt. Gymnasiet skulle vara så extremt tråkigt utan dom här personerna och dom har fått en stor del av mitt hjärta!
 
Jag älskar er alla enormt mycket <3
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!