It is gone by now

Hey you guys! 
Jag har nästan hittat tillbaka till min själ.. Nej men jag mår i alla fall bättre och ska strax sova för att möta morgondagen som jag vill möta den. Är äntligen lite pepp på att återvända till skolan och bara tuta o köra, för just nu serr det ut som föööör mycket att tänka på men jag vet att det löser sig. Så.. Vad har jag gjort? Jag har vart hos Dimitra ons-fre och sedan har jag shoppat, i stora massor. Inlägg om saker jag köpte idag kommer i veckan. Jag har äntligen hittat en stil jag trivs i också och i framtiden lär ni få se mer av den. 
 
Har egentligen inte så mycket nytt att berätta, ville mest kika in, säga hej och meddela att jag snart är back on track! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!