~I am a bitch when I want to be

Hej bloggisen! 
Idag har gått ut på att sova, vara i skolan och typ kolla på Gossip Girl, hur fan kan jag skitit i att kolla på den näst bästa serien?! Helt besatt! Och Chuck.. oh Chuck.. My Bass! SÅ FUCKING MEGA SNYGG SÅ JAG AVLIDER!
Så nu har jag seriöst ändrat mina bilder på mobilen och allt till Chuck, alltså sånna killar som han, riktiga douchebags som ser bra ut och har ett hjärta längst inne i själen, sådana killar faller jag för, just for the record liksom. 
 
Nu ska jag strax ta mig tiden och packa lite saker, flyttar till min broder med mamma i två dagar medan turturduvorna åker på Alla <3 Dag kryssning! Man ba "JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅ" men det blir när det blir, syftade på kryssningen.. och kanske på alla hjärtans dag... bara kanske. LOL låter jätte desperat och allt men jag är en sån trivs som fisken i vattnet som singel ena dagen och den andra dagen vill jag ha pojkvän. Men MR. Right (Chuck ;) ) finns även i mitt liv, han är bara okänd just nu ;) (eller så känner jag honom och inte kan spå min framtid) 
 
Sååååå nu känner jag att jag vandrat iväg en aning men det får ni leva med, ni personer som faktiskt kollar in här, dag ut och dag in (inte riktigt kanske..) Och jag fadear bort och börjar packa medan ;) 
 
Puss <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!