Chocoberry and work

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om, kom på idag att jag ens ägde en blogg. Jag mådde inte bra i torsdags och inte resten av veckan heller. Gick på helg lördag kväll. Jobbade i skolan på Workshop och öppet hus i Lördags vilket jag tyckte var riktigt roligt! Sedan bar det av hem till August där jag och killarna hade en riktigt lyckad filmkväll med massa mat, skratt och film! På söndagen så sågs jag med Påvel, August och Jocke på Waynes coffee där vi satt och fikade i det jag tror var tre timmar, väldigt trevelans! Sedan efter det åkte jag och familjen till Solna och köpte soffa! Svängde förbi Gränby C och köpte en liten ask på The Body Shop med mina två favorit duschgeles, kan inte välja vilken jag ska köpa i stor förpackning så nu ska jag testa dem och bestämma mig ;)  Sen mådde jag skitdåligt resten av kvällen och har mått dåligt största delen av dagen. 
 
Idag åkte jag till stan vid tre för att uträtta ärenden och fika med Dimitra, drack en stor kaffe var och delade på muffins, såååååå himla gott <3 Gjorde ryskaläxan och kollade lite repris på OS i Sotji, kollade på TEAM Ice Dance Freedance och jag är stolt över Ryssland, så duktiga <3 
 
Nu ska jag gå och lägga mig då jag 1) ska upp tidigt 2) har ont i magen och 3) är jättetrött 
 
Vi hörs när vi hörs <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!