Blogg torka?

Kan vi bara snacka om dom här 7 personerna som fortfarande går in på bloggen även fast jag och Ello verkligen är die hard världelösa på att blogga, för min del är det som sagt att dagarna rullar på lika dant varje dag. Dock åkte jag på en bihålsinfektion i lördags förra vecka så från tisdag till torsdag var jag hemma, sen på torsdag åkte jag in till skolan i 2 timmar för att göra ett prov och sen var jag hemma på fredag.
 
På lördag skulle jag egentligen varit på filmkväll med Ello och grabbarna men jag mådde fortfarande dåligt så min fina kille kom och tillbringade natten här, så det var ganska mysigt att få vara med honom när jag mådde så dåligt som jag gjorde!
 
Nu är det bar 3 dagar kvar innan vi får sportlov och sen på torsdag så är det utvecklignnssamtal och sen ska jag ha ett möte med rektorn också om lite stuff. Sen är det också Konfaträff på torsdag. Men sen är jag fri från skolan i 1 vecka.
 
Dock har jag ett stort historiaprov på onsdag som innerhåller 1:a världskriget, Ryska Revolutionen och Mellankrigstiden. Så det blir det att råplugga till dom här två dagarna för det provet måste bli bra annars kommer jag faila i Histora!
 
Men som sagt har det inte alls hänt mycket sen förra gången jag skrev och jag tror jag ska försöka få med Ello till nåt fik under sportlovet så vi kan prata lite om bloggen och allt annat som händer just nu! Tycker inte ni det låter bra? Det tycker jag! Men nu ska jag försöka sova lite då det är upp till skolan imorgon!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!