November 2014

Okej, två sammanfattningar kvar på detta år sen är det jul. Holy moly vad fort det gått, känns konstigt att skriva sammanfattningar för november och december när man fortfarande lever i augusti (om ni förstår min tanke där) But well, here it comes: 
 
Hängde med C hemma hos honom, testade hur fluga såg ut på mig och åt min första måltid på flera veckor som jag inte mådde dåligt av ! 
 
Fick rosor och gick på mitt livs första riktiga date! Började med middag på Kitchen & Table (Hotell Gillet) och slutade med en gråtande mig tack vare ett biobesök där vi såg på Fury, en helt AMAZING film tycker jag och så sevärd även om jag är trött på massa WW2 filmer så vart denna omtyckt! 
 
Firade min bästa barndomsvän Asal på hennes 18-årsdag, blev dock ingen utgång för min del för att min rygg är CP så nöjde mig med en superfin middag på Kadbanoo och sen lite bilåkande efteråt. 
Dagen efter middagen blev det att åka hem till C och baka! Blev massor med biskvier och lusebullar! Blev också god mat och marängswiss bara för att det är så jäkla fucking gott! 
Veckan efter det så vart det mycket pysslande i M's nya lägenhet, spackel och väggfärg var mitt liv den veckan! Och i slutet på den veckan var det dags för 1:a advent, Sofias födelsedag och något mer som jag inte har en susning om. 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är C och bor denne hemma hos sina päron eller eget place?

Svar: C är min vän och bor inte hemma nej :)
Elizaveta Komarova

2014-12-29 @ 17:31:50

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!