Juli 2014

Okej nu börjar saker kanske rulla på på bloggen, vi märker, jag försöker iaf komma ikapp med alla sammanfattningar för en viss person bett mig om att blogga mer, bara för dig :* <3 
 
Juli fortsatte i Ryssland och det första som hände den månaden som är värt att tas upp, var att jag blev hundägare :D Det var dock lite kul med T's namn, han heter ju Mike Obama Black Beauty Tyson, Mike och Tyson la jag till bara för att men Obama är från kenneln och Black Beauty är kennelnamnet, ville dock ha Obama som tilltalsnamn men fick det icke. :P 
Han var så tinytiny då ju!
 

Sedan hade jag och mina grabbar en gathering hemma hos August för att sammanfatta det som hittills hade hänt under sommaren, fick some nice pics från det.
 
Nästa stora grej i Juli var att jag åkte till Norrbotten och flög flygplan utan sällskap för första gången, det var ju bättre än att flyga med sällskap. Spenderade den nästsista veckan på sommarlovet uppe i Norr med VÄRLDES VÄRME! 
Besökte Polcirkeln i Sveriges "del" 
Kukkolaforsen fotad från svensk mark, på andra sidan ser ni Finlandia folks!
Besökte Haparanda och gick över Sverige-Finland gränsen, första gången jag passerar en gräns "by foot" så ja, det var väl inget särskilt. En annan sak i Haparanda som förvånade mig var att på Maxi fanns det massor av saker på ryska, kände mig cirka jättemycket hemma :D 
Sist ut får dessa minions vara som jag hann fota påväg från Haparanda ;)
 

Detta var då allt för juli månad och tja, det var en riktigt lärorik månad :P 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!