Handla, handla, handla!

Okej, hej och god fortsättning till att börja med! 
Jag har praktiskt taget bott hos min pojkvän sen julafton så dagarna har gått ut på att sova, laga mat och handla samt fixa lite i lägenheten. 

I skrivande stund handlar jag igen och ska sedan ha taco kväll, sen ska jag väl hämta Tyson hemma hos mamma där han varit över dagen så han slapp sitta ensam, sen har även M's föräldrar åkt norrut så över nyår blir vi själva på gården tror jag :) 

Sammanfattningen för december kommer ut under morgondagen eller 30:e, bara att hålla ut. Imorgon ska vi storstäda hemma så då blir det att åka hem, fast ska tillbaka till älsklingen för att se på JVM Ryssland-Sverige och mysa, sen så ska jag väl även berätta om julen i ett inlägg men det kommer kanske med i sammanfattningen lika bra, hursomhelst hoppas jag alla haft en bra jul och är nöjda, så hörs vi när vi hörs :) 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!