Dan före doppardan

Shit Boyz n' Girls! Imorgon är det julafton! Och här sitter jag klockan två på natten med en sovande pojkvän i min säng, helt klarvaken och funderar på att lägga mig hos mamma. En 105 cm säng är inte så jäkla lätt att dela på när man 1. är van vid  180 cm sen en månad tillbaka 2. När man har en liten vovve som vill sova i fotöndan. Somnade vid 23 och nu tyckte min kropp jag sovit klart. 

Sammanfattningarna för november och december kommer ut under dagen, ska väl egentligen bara skriva ihop dessa! Annars ska jag iväg vid 9 på morgonen med C på en roadtrip, så får se när jag bloggar igen för idag har jag massvis att göra, även fast jag kokade lite knäck igår, ska jag koka dubbelt så mycket idag för det går åt, sen blir det att baka biskvier med mintchokladfyllning och sen typ städa innan jul, jag är en sån där  som sparar julstädningen till sist ;) 

Tänkte egentligen bara höra av mig lite snabbt, ska hitta sovplats nu och så hörs vi senare ;)


 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!