April 2014

April, kära april. I april skedde så jäkla mycket konstiga grejer som inte skrivits om på bloggen för de var även då blogglusten försvann. 
 
Först ut i April var min och Dimitras resa till Stockholm där vi såg 5 Seconds of Summer live och dessutom hade en allmänt trevlig första april! Drog även ett skämt på instagram om att jag var preggy men det är ju så jäkla vanligt skämt så ingen gick på det. 
 
En lite tråkigare händelse under April var att L-OS (min konfirmationspräst) gick bort. Den sorgen jag kände när man var på hans begravning är obeskrivlig än idag och han kommer alltid ses som en extremt glad och snäll av mig.
 
ÅKTE TILL GOTLAND i slutet av april och blev där över Valborg! Kanske en av de lugnaste valborg:arna jag varit på. Hade det jättetrevligt även fast det kaosade ihop sig mot slutet. Var extremt kär också vilket gjorde hela "mini Italien" (som jag kallar Gotland) mycket somrig och trevlig <3 
 
Och nu börjar jag känna att sammanfattningarna blir kortare och kortare men det är väl skitsamma, jag får ju ihop smågrejer och det är väl det viktigaste ;) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!