Skrattade så tårarna rann

 
Hejsan! Hoppas ni hade en bra påskhelg! Det hade alla fall jag med massa skratt och massa god mat! Igår var alla fall bäst då jag fick ha 3 av mina favoritpersoner runt mig. Ello var ju här redan i lördag och sov över sen vid 3 hämtade vi Maggi och vid 6 kom Jack. Skrattade så tårarna rann haha!
 
Det var verkligen en lyckad dag, sprang dessutom runt stora delar av dagen igår i shorts! Har aldrig haft på mig shorts förut då jag verkligen hatat hur mina ben ser ut, men insåg att mina ben ser ut som dom gör och det är bara att acceptera även fast folk inte kanske tycker jag ser snygg ut i det. 
 
Idag har jag bara tagit det lungt och samlar mina krafter inför skolan som börjar imorgon! Går ju bara 6 dagar innan det är ett mini lov på 3 dagar och helg på det så blir ju ledig i 5 dagar och det är helgen jag drar till Göteborg så snacka om att jag kommer spama med bilder sen!!
 
Men nu ska jag gå och äta en riktigt sen lunch, men hoppas ni mår bra och hoppas ni har eller har haft ett bra påsklov!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!