Far away I go

Hej bloggisen <3 
Just nu i skrivande stund är jag otroligt lat och smått hatisk mot denna dag även om jag samtidigt älskar den, hur är detta möjligt? Jo, jag måste ju PACKA, och jag avskyr att packa kläder för jag tar nästan alltid med mig för mycket även om det inte är tänkt så från början. Nu ska jag vara borta på Gotland, Sveriges härligaste ö, men vädret är ju så unpredictable vilket stör mig. Dessutom gick min älskade Mac i bitar idag i skolan, skärmen lossnade från tangentborden (eller locket på datorn lossnade då) och nu har jag en gammal modell av Macbook som är otroooooligt seg och osammarbetsvillig. Som det ser ut nu så har jag i alla fall packat med allt jag kan tänka mig behöva ute på Gotland, förutom viss medicin som jag ska lägga ner i handväska och i resväskan. Sen ska jag slänga med ett kortspel då det kan vara kul att ha med sig. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag efter att jag valt kläder i evigheter men tillslut begränsade jag mig! Och precis nyss fick jag en strålande idé om hur jag begränsar mig ytterligare, helt amazing! Så nu ska jag fixa det sista och imorgon är de småsaker som gäller! 
 
Så vi hörs helt enkelt imorgon innan jag packar ner datorn för gud vet när jag har internet nästa gång! <3 
 
 
Älskar denna bild på något sätt så lev med den <3 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!